Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова Пошта
Способи оплати
- Пром-оплатаБезпечний спосіб оплати за підтримки маркетплейса Prom UA. Продавець отримає оплату за товар тільки після успішного отримання посилки. До цього моменту кошти зберігатимуться на балансі Prom. У разі відмови від посилки - доставку оплачує продавець
- ПісляплатаНаразі усі замовлення відправляються виключно за предоплатою у розмірі: -До 350 грн - повна оплата на картку До 5000 грн - 200грн, Вище 5000 грн - 1000 грн.
- Оплата на рахунокФОП Бородін Ілля Іванович ЭДРПОУ: 3858300171 IBAN: UA163005280000026000000051341
- Оплата на рахунок ФОПФОП Бородін Ілля Іванович ЭДРПОУ: 3858300171 IBAN: UA163005280000026000000051341
Гарантія:
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Поверненню підлягають усі товари, крім кабелів і роз'ємів.
Порядок обміну/повернення товару
Покупець протягом двох тижнів може звернутися в магазин і замінити товар, який його не влаштував, на інший, або віддати покупку продавцю і отримати свої гроші назад. Після закінчення двотижневого терміну повернення можливе тільки за гарантією.
Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право:
купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості);
обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;
повернути виріб і отримати назад гроші в розмірі вартості повернутої продукції;
Повернення техніки:
Якщо під час оплати і доставки товару замовник зрозумів, що куплена продукція йому не підходить (не вписується в інтер'єр, не влаштовує колір або габарити), від такої покупки можна відмовитися. Однак за доставку замовлення доведеться заплатити.
Відсутність плівок, бирок, наліпок і присутність інших слідів експлуатації є основною причиною для відмови продавця прийняти товар назад. Щоб забрати кошти протягом 14 днів потрібно зв'язатися з магазином або сервісним центром, доставити туди товар і чекати висновку фахівців про результати перевірки якості та збереження продукції (не допускаються подряпини, пошкодження корпусу, упаковки тощо).
За умовами повернення грошових коштів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати кілька дій:
звернутися до продавця і написати заяву на повернення грошей;
повернути придбаний товар у цілій упаковці та з повною комплектацією, зазначеною в технічній документації (техпаспорті);
надати квитанцію про купівлю, товарний або касовий чек.
У разі придбання та оплати продукції у відділенні "Нової Пошти", продавець компенсуватиме сплачену суму за невідповідну продукцію в повному обсязі, за винятком транспортних послуг;
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Поверненню підлягають усі товари, крім кабелів і роз'ємів.
Порядок обміну/повернення товару
Покупець протягом двох тижнів може звернутися в магазин і замінити товар, який його не влаштував, на інший, або віддати покупку продавцю і отримати свої гроші назад. Після закінчення двотижневого терміну повернення можливе тільки за гарантією.
Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право:
купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості);
обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;
повернути виріб і отримати назад гроші в розмірі вартості повернутої продукції;
Повернення техніки:
Якщо під час оплати і доставки товару замовник зрозумів, що куплена продукція йому не підходить (не вписується в інтер'єр, не влаштовує колір або габарити), від такої покупки можна відмовитися. Однак за доставку замовлення доведеться заплатити.
Відсутність плівок, бирок, наліпок і присутність інших слідів експлуатації є основною причиною для відмови продавця прийняти товар назад. Щоб забрати кошти протягом 14 днів потрібно зв'язатися з магазином або сервісним центром, доставити туди товар і чекати висновку фахівців про результати перевірки якості та збереження продукції (не допускаються подряпини, пошкодження корпусу, упаковки тощо).
За умовами повернення грошових коштів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати кілька дій:
звернутися до продавця і написати заяву на повернення грошей;
повернути придбаний товар у цілій упаковці та з повною комплектацією, зазначеною в технічній документації (техпаспорті);
надати квитанцію про купівлю, товарний або касовий чек.
У разі придбання та оплати продукції у відділенні "Нової Пошти", продавець компенсуватиме сплачену суму за невідповідну продукцію в повному обсязі, за винятком транспортних послуг;
1. Відправлення посилок день у день здійснюється при оформленні замовлення до 12:00.
2. замовлення обробляються 24/7. Не дивлячись на те, в який час доби було зроблено замовлення. Менеджери якомога швидше візьмуть в роботу Ваше замовлення і зв'яжуться з Вами.
3. Доставка товару здійснюється від 1 до 5 робочих днів, за тарифами перевізника.

